ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10144Ключові слова:
самовизначення, самовдосконалення, професійна спрямованість, навчально-виховний процес, професійна підготовка, продуктивні знанняАнотація
У статті теоретично обґрунтовано та представлено аналіз форм та методів навчально-виховного процесу щодо ефективної підготовки майбутніх практичних психологів у вищих навчальних закладах освіти з метою формування у них продуктивних знань, інтегративних умінь та практичних навичків.Посилання
Бондаренко О. Ф. Психологічна допомога особистості. – Харків: Фоліо, 1996. – 237с.;
Кісарчук З. Г. Проблема професійної підготовки психологів-консультантів та психотерапевтів// Психологічній службі системи освіти Україні 10 років: здобутки, проблеми і перспективи. – К.: Ніка-центр, 2002. – С.176-177;
Максименко С. Д. Теоретико-методологічні проблеми практичної психології // Психологічній службі системи освіти Україні 10 років: здобутки, проблеми і перспективи. – К.: Ніка-центр, 2002. – С.7-16;
Панок В. Реформування змісту, форм і методів підготовки практикуючих психологів як нагальна вимога суспільної практики // Проблемі підготовки і підвищення кваліфікації практичних психологів у вищих навчальних заставах . – К.: Ніка-центр, 2002. – С.18-28.