МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВТНЗ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10141Ключові слова:
міжпредметна інтеграція, синергетичні принципи, інтегральний професійний простір, професійно-спрямована психолого-педагогічна компетентність, професійна надійність практичних психологів.Анотація
Розглянуті теоретичні аспекти застосування міжпредметної інтеграції як мета-результату синергетичного механізму організації інтегрального професійного простору в процесі навчання майбутніх практичних психологів.Посилання
Всемирная декларация о высшем образовании для ХХІ века: подходы и практические меры // Дистанционное образование. 1999. № 5. – С.4–9.
Скотний В.Г. Філософія символічного світу. Цінності. // Філософія. Історичний і систематичний курс. – К. : Знання України. 2005. – 575 с.
Сорокин П.А. Человек. Цивилизация. Общество. // Общ. ред., сост. и предисл. А.Ю. Согомонов: пер. с англ. – М. : Политиздат, 1992. – 543 с.
Колотило М.О. Університетська освіта в контексті соціально-культурної трансформації глобалізованого суспільства // Молодь у сучасному світі: філософсько-культурологічні виміри. Зб. матеріалів Міжнародної наукової конференції – К. 26-27 березня 2009 р .– К. : Вид. центр КНЛУ, 2009, – 504 с.
Андрющенко В.П. Освіта в пошуках нових стратегій мислення / В.П. Андрющенко // Вища освіта України. 2003. – № 2. – С.5-6.
Лактіонова Г. Концепт покоління // Концептосфера педагогічної освіти: Матеріали філософсько-методологічного семінару «Аксіологічна концептосфера педагогічної освіти» / Авт. ідеї і укор. Т.П. Усатенко. – К. – Ніжин: 2010 –299 с.
Князєва Е.Н. Основания синергетики. Режимы с обострением, самоорганизация, темпомиры / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов // – СПб.: Алетея. 2002, – 414 с.
Шевелёва С.С. К становлению синергетической модели образования / С.С. Шевелёва // Общественные науки и современность. – 1997, –№ 1; – с. 125–133.
Коломієць С.В. Синергетичні аспекти освіти: Питання методології / С.В. Коломієць // Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наукових праць. – 2011. – Вип. LV. ч. 1. – С.23-36.