ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ КОНТРОЛЮ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10139Ключові слова:
компетентність, предметна компетентність, фундаментальна підготовка, психофізіологічні особливості, контроль якостіАнотація
Розглянуто психолого-педагогічні аспекти формування предметних компетентностей фундаментальної підготовки бакалаврів вищої технічної школи, з врахуванням обмеження суб’єктивних дій викладача на результат виміру з одного боку, та визначенням і врахуванням психофізіологічних особливостей особистості кожного студента з іншого боку. Запропоновано певні види проведення контролю якості фундаментальної підготовки бакалаврів в залежності від психофізіологічних особливостей особистості бакалавра.
Посилання
Ширяева В. А. Формирование универсальной ключевой компетентности: Психологический аспект / В. А. Ширяева; Институт дополнительного профессионального образования Саратовского гос. ун-та. Известия Саратовского университета. – Саратов, 2009. – Т. 9. – С. 91-97.
Чернилевский Д.В., Морозов А.В. Креативная педагогика и психология. Учебное пособие для ВУЗов: - М.: МГТА. 2001. 301 с., с. 85.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія /За ред. І.Я.Зязюна/ - Київ: Видавництво “Віпол”, 2000. – 636 с., с.22.