ВЗАЄМОДІЯ В ОЦІННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОГО ВИШУ

Автор(и)

  • Л. М. Дибкова кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри інформатики Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10134

Ключові слова:

взаємодія, компоненти оцінної діяльності, оцінювання навчальних результатів, університет світового рівня, якість освіти

Анотація

У даній статті розглядається один із найважливіших аспектів організації навчального процесу – взаємодія всіх учасників в процесі оцінювання отриманих результатів, який обумовлений сучасним станом розвитку світової і національної науки, економіки і освітньої практики. Проаналізовані основні компоненти, розглянуті перспективи удосконалення.

Посилання

Биков В. Ю. Доменно-фреймова модель педагогічної системи // Теорія і практика управління соціальними системами / Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2004, №3. – С. 50–69

Василькова Н. В. Статегічне управління знаннями як джерело конкурентних переваг вищого навчального закладу// Стратегія економічного розвитку України. № 1. – К.: КНЕУ, 2012

Гончаренко С. У. Методика як наука –¬ Хмельницкий, 2000 – 106 с.

Жигальов Б. А. Система оценки качества профессионального образования в лингвистическом вузе: автореф. дис. ... д-ра пед. н.: 13.00.08 – Шуя, 2012 – 41 с.

Лузік Е. В. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах //Вища освіта України. – № 1, 2009. – с. 113-118

Система якості вищих навчальних закладів: теорія і практика: [монографія] / О. І. Волков [та ін.] ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ: Наукова думка, 2006. – 301 с.

Филонович С. Р. Life-Long Learning: последствия для высшей школы//Вопросы образования, № 4, 2009

Salmi J. The Challenge of Establishing World-Class Universities. – The World Bank, Washington DC, 2011. –136 c.

Downloads

Номер

Розділ

Статті