СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10133Ключові слова:
професійна освіта, професійна компетентність, творчість, інженерна діяльність, професійна культураАнотація
У статті розглядаються основні аспекти формування та розвитку професійної культури майбутніх фахівців інженерної галузі в умовах вищого технічного навчального закладу. Визначена роль інженерної творчості в процесі особистісного і професійного розвитку сучасного фахівця.Посилання
Болодурина Э.А. Теоретико-методологические предпосылки изучения и формирования профессиональной культуры студентов.// Педагогическое образование и наука. - 2007. - №4. С.75-83.
Зеер Э.Ф., Павлова А.М., Э. Э. Сыманюк Э.Э. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход: Учеб. пособие. –М.: Московский психолого-социальный институт, 2005. – 216 с.
Лузік Е.В. Психолого-педагогічна підготовка до професійної діяльності у технічному університеті.// Науково метод. збірник «Шляхи розвитку духовності та освіти». Вінниця -2006. С. 219-226.
Михелькевич, В. Н. Основы научно-технического творчества : учеб.-метод. пособие для преподавателей вузов / В. Н. Михелькевич, В. М. Радомский. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. - 320 с.
Моляко В.О. Стратегії творчої діяльності / за загальною редакцією В.О. Моляко. – К.: «Освіта України», 2008. – 702 с.
Петрук В. А. Модельний підхід як складова формування фахових компетенцій майбутнього випускника технічного ВНЗ // Освітянські обрії: реалії та перспективи: Зб. наук. праць. – К.: ІПТО, 2007. - № 1. – С. 141-146.