ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Л. В. Бондар кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10128

Ключові слова:

адаптація, навчальна діяльність, суб’єкт навчальної діяльності, самостійна робота, проблемна ситуація

Анотація

У статті розглянуто проблему адаптації студентів першого курсу до навчання у ВНЗ, зокрема, дидактичну адаптацію. Оптимальне пристосування до умов навчання студентів залежить від сформованості навичок самостійної роботи, уміння вчитися.

Посилання

Бондаренко О.Ф. Психологічні особливості сучасного студента та проблеми професійної підготовки психологів-практиків//Практична психологія та соціальна робота. – 2003. - №4. – С.8-11.

Жигайло Н. Психологічні проблеми адаптації студентів-першокурсників і шляхи їх вирішення//Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2004. - №4. – С.107-112.

Кайданова Л.Г. Організація та контроль самостійної роботи студентів/ Л.Г.Кайдалова, Н.В.Шевченко//Проблеми освіти: наук.-метод.зб. К.: Науково-методичний центр вищої освіти, 2004. – Вип. 37. – С.136-142.

Паршакова О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу//Вища освіта України. – 2010. - №2. – С. 36-43.

Подоляк Л.Г. Психологія раннього юнацтва//Психологічна газета. – 2004. - №18(18). – С. 28-31.

Скрипник В. Особливості перебігу та само сприйняття соціал но-психологічної адаптації студентів 1 курсу//Психологія і суспільство. – 2005. - №2. – С.34-40

Downloads

Номер

Розділ

Статті