ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ

Автор(и)

  • Л. В. Барановська доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
  • М. М. Барановський доктор сільськогосподарських наук, професор, професор кафедри біотехнології Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10127

Ключові слова:

національна самосвідомість, полікультурність, Єдиний європейський простір вищої освіти, мобільність

Анотація

У даній статті визначено особливості спрямованості вітчизняної системи вищої освіти в умовах євроінтеграції. Вона функціонує на основі  принципів європейського полікультурного освітнього середовища.

Посилання

Дмитриченко М.Ф. Вища освіта і Болонський процес: Навчальний посібник для студентів ВНЗ / Дмитриченко М.Ф., Хорошун Б.І., Язвінська О.М., Данчук В.Д. – К.: Знання України, 207. – 440 с.

Чаграк Н.І., Гритчук Г.В. Основні тенденції розвитку міграційних процесів у сфері вищої освіти України // Вища освіта України. – 2012.- № 1. – С.126-133.

Барановський М.М. Методичний аспект навчання майбутніх біотехнологів в умовах англомовного проекту // Актуальні проблеми вищої професійної освіти матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 21-23 березня 2013р. – К.: НАУ, 2013.- 160с.

Downloads

Номер

Розділ

Статті