ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10124Ключові слова:
Педагогічна взаємодія, функції педагогічної взаємодії, особистісно-орієнтоване навчання, педагогічні парадигмиАнотація
Здійснено аналіз проблеми педагогічної взаємодії суб’єктів учбово-виховного процесу у вузі. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм в контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення позиції учасників освітнього процесу при педагогічній взаємодії.
Посилання
Алпатова О.Проблема формування індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача ВНЗ: Актуальні проблеми вищої професійної освіти України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 21-22 березня 2013р. / За [заг.ред. І.В.Лузік, О.М.Акмалдінової]. - К.: НАУ, 2013. –С 10-18.
Выготский Л.С. Собранине сочинений: в 6-ти т., Т2., Проблемы общей психологии/ [под ред. В.В.Давыдова] – М.:Педагогика, 1982
EllisArthurK.PerspektivonCurriculumReform: ACase Study of Science for all Americans (SFAA) // Symposium on Curriculum Reform in Education. 19-21 May 1993.
КоломинскийЯ.Л.Психологиявзаимодействия / - М., 1984. - 360с.
МаксименкоС.Д. О реализации личностного подхода к учебному процессу: Актуальніпроблемипсихології, традиції, сучасність. Тез.міжнар.наук. Костюківськихчит. – Т 2.- К., 1992
Мистецтво життєтворчості особистості: наук.-метод. посіб.:у 2ч. [ред. рада: В.М.Доній, Г.М.Несен, Л.В.Сохань та ін.].- К. :ІЗМН, 1997. - Ч. 2 - 936с.
Гуманітарні технології: Конспект лекцій / [за ред. В.В.Різуна]. - К., 1994.-60с.
Шиянов Е.Н.Гуманизация педагогического образования: состояние и перспективы. М.,– Ставрополь, 1991.