УДОСКОНАЛЕННЯ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10123Ключові слова:
інноваційні педагогічні технології, мовна підготовка, мовний портфель, вища школаАнотація
У статті обґрунтовується необхідність впровадження інноваційної технології «Мовний процес» при вивченні іноземної мови у навчальний процес сучасних нелінгвістичних закладів освіти з метою його подальшого удосконалення.
Посилання
Гальперин П.Я. Психология как объективная наука : избранные психологические труды / П.Я. Гальперин ; под ред. А. И. Подольского. – 3-е изд., стер. – М. : Изд-во Московского психолого-социального института ; Воронеж : МОДЭК, 2008. – 478, [1] с. – (Серия "Психологи России").
Гальскова Н. Д., Никитенко З. Н. Теория и практика обучения иностранным языкам. Начальная школа: методическое пособие / Н. Д. Гальскова, З. Н. Никитенко – М. : Айрис – пресс, 2004. – 240 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / Гончаренко С.У. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: підручник для студентів педагогічних факультетів / О. Я. Савченко – К. : Генеза, 1997. – 412 с.
Ягельська Н. В. Європейський Мовний Портфель для економістів (проект) / Н. В. Ягельська – К. : Ленвіт, 2004. – 56 с.
O’Malley J. Michael, Pierce L. Valdez. Authentic assessment for English language learners/ Practical approaches for teachers / J. Michael O’Malley, L. Valdez Pierce – Longman, 1996. – 268 p.