FORMATION OF READINESS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY OF FOREIGN STUDENTS - FUTURE AVIATION ENGINEERS
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.2(17).15023Keywords:
aviation engineer, educational and information environment, foreign students, personal trajectory of study, professional activity, readiness for professional activityAbstract
The article reveals the urgency of solving the problem of forming the readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry in the process of their professional training. The views of modern domestic and foreign scientists on the professional training of engineering personnel in institutions of higher technical education, including aviation specialties, and current issues of training foreign students are analyzed. There are a number of contradictions faced by foreign students who come to an unfamiliar country to obtain their chosen specialty. The importance of pedagogical support during the adaptation period of foreign students is emphasized. The basic requirements and responsibilities of aircraft maintenance engineers according to the Handbook of Qualification Characteristics of Workers' Professions (Issue 68 "Air Transport") are analyzed. It was found that the readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry is a dynamic system of interconnected external and internal personality factors that interact in conjunction with the knowledge, skills and abilities acquired during professional training. activities. It is emphasized that the formation of readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry will be effective provided the creation of an appropriate educational and information environment and the construction of a personal learning trajectoryReferences
Бакало, О. М. (2017). Педагогічні умови адаптації іноземних студентів до навчання у вищих технічних навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Національний авіаційний університет, Київ.
Булгакова, Н. Б. (2002). Система пропедевтичної підготовки іноземних громадян з природничих дисциплін у технічному університеті: автореф. дис. … д-ра. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». НАНП України, Інститут педагогіки, Київ.
Ворона, М. І. (2013). Сучасний стан забезпечення процесу навчання іноземців в Україні: організаційно-правовий аспект/ М. І. Ворона // Університетські наукові записки, №1 (45), 423-430.
Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 68 «Авіаційний транспорт» (2002).
Ігнатюк, О. А. (2010). Теоретичні та методичні основи підготовки майбутнього інженера до професійного самовдосконалення в умовах технічного університету: автореф. дис. … докт. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харків.
Іноземні студенти в Україні (2020). Український державний центр міжнародної освіти. Міністерство освіти і науки України.
Клименко, М. М. (2018). Розвиток кар’єрної компетентності майбутніх інженерів-механіків з експлуатації машин та механізмів у технічних університетах: автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». НАПН України, Інститут професійно-технічної освіти, Київ.
Коваленко, О. П. (2017). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців авіаційної галузі у процесі вивчення природничих дисциплін: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Льотна академія Національного авіаційного університету, Кропивницький.
Ковальова, О. С. (2020). Формування інноваційної компетентності майбутніх авіаційних фахівців у процесі вивчення безпілотних повітряних суден: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Льотна академія Національного авіаційного університету, Кропивницький.
Круглик, В. С. (2018). Система підготовки майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності у вищих навчальних закладах: автореферат дис. … докт. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Запорізький національний університет, Запоріжжя.
Лузік, Е. В. (2020). Формування та реалізація особистісної траєкторії успіху майбутнього фахівця в освітньо-інформаційному середовищі закладу вищої освіти / Е.В. Лузік // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. Київ. 121 – 125.
Невзоров, Р. В. (2019). Формування фахової компетентності майбутніх військових пілотів із застосуванням засобів повітряно-тактичної підготовки: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Льотна академія Національного авіаційного університету, Кропивницький.
Сін Чжефу (2015). Педагогічна підтримка адаптації іноземних студентів до навчання у вищих навчальних закладах України: автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.05 «Соціальна педагогіка». Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка, Старобільськ.
Смолікевич, Н. Р. (2018). Організаційно-педагогічне забезпечення адаптації іноземних студентів в університетах США : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки». Львівський національний університет ім. Івана Франка, Львів.
Чупахін, С. А. (2018). Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-зв’язківців в процесі вивчення спеціальних дисциплін: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Національний авіаційний університет, Київ.