NEW APPROACHES TO UNDERSTANDING NATIONAL-PATRIOTIC EDUCATION OF YOUTH
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12427Keywords:
national-patriotic education, nation, patriotism, homeland, national traditions, national consciousness, constitutional patriotism, civic patriotismAbstract
In the article approaches to understanding national – patriotic education of the youth of today as a system of measures aimed at building a «new» Ukrainian acting on the basis of national and European valuesReferences
Ванеев О. Н. Патриотическое воспитание : возможности муниципальной политики // Право и образование. – 2010 . – № 2. – С. 83–92.
Васильченко С. М. Форми, методи і засоби національно-петріотичного виховання дітей та молоді у сучасних умовах [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.nbuv-gov.ua/old_rn/Natural/Vznu/.../129-135.pdf.
Демешкевич В. А. Особливості патріотичного виховання молодів контексті розвитку сучасного суспільства [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.managment.kr.sch.in.ua/naukovo-praktachna_internet-K .
Загородня А. Сучасне розуміння патріотичного виховання молоді [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.tme.umo.edu.ua/docs/10/6.pdt.
Кон И. С. Психология предрассудка / Новый мир. – 1969. – № 9. – С.186–193.
Конституція національно-петріотичного виховання дітей і молоді [Електронний ресурс] – Режим доступу : http: /mon.gov.ua/usi-novini/2015/06/16/naczoonalno-patriotichne-vixovannya/.
Петронговський Р. Р. Формування патріотизму старшокласників у поза навчальній виховній діяльності : Дис…канд.. пед.. наук: 13.00.01 – Житомир, 2002. – 180 с.
Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.Zako.rada,gov.ua/go/580/2015.
Соціальна робота в Україні: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – № 2. – С. 58–67.
Сухорукова В. М. Як виховати патріота. – Х. : Вид-во «Ранок», 2015. – С. 3–27.
Теоретичні основи педагогіки : Курс лекцій. Підручник для студентів / Під ред. Вишневського О. – Дрогобич :Відродження, 2001. – 258 с.