SYSTEM-SYNERGETIC DIAGNOSTIC READINESS OF FUTURE SPECIALISTS OF AVIATION TO THE PROFESSION

Authors

  • Е. В. Лузік доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12415

Keywords:

system modeling, competency approach, teaching invariants commitment to the profession

Abstract

The article deals with the problem of professional preparedness of future specialists in universities aviation industry using the criteria of system modeling educational process – invariants didactic elements of learning activities

References

Гура О. І. Критерії та рівні ефективності професійної підготовки майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі. Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис [за ред. В. І. Лугового, М. Ф. Степка]. – К. : Запоріжжя : Класичний приватний університет. 2010. – №1. – Дод. 1. – Тематичний випуск : «Наука і вища освіта : технології взаємодії». – С. 39 – 45.

Луговий В. І., Слюсаренко О.М. Застосування системного підходу до визначення компетентностей як основа кваліфікацій. Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис [за ред. В. І. Лугового, М. Ф. Степка]. – К. : Запоріжжя : Класичний приватний університет. 2010. – №1. – Дод. 1. – Тематичний випуск : «Наука і вища освіта : технології взаємодії». – С. 151 – 159.

Лузик Э. В. Теория и методика общенаучной подготовки в инженерной высшей школ : Дисс. на соиск. уч. степени д.п.н. – К. : 1996.

Лузик Э. В. Концепция естественного роста знаний при многоступенчатой подготовке специалистов. – К. : КМУГА, 1998. – 132 с.

Published

2016-07-01

Issue

Section

Статті