СУКУПНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ДИПЛОМАТИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Ключові слова:
міжнародна торгівля, маркетингові стратегії, дипломатичні інструментиАнотація
Обґрунтовано необхідність фокусування маркетингових стратегій на цілі забезпечення сус-пільної ефективності зовнішньої торгівлі, зокрема у сфері енергоносіїв та національної економічної безпеки. Запропоновано підхід до визначення ефективності маркетингових і дипломатичних заходів із застосуванням функції зовнішнього ціноутворення та коефіцієнтів волатильності зовнішнього середовища. Відзначено, що неадекватна інкорпорація маркетингових стратегій в дипломатичний механізм забезпечення постачання газу з Росії та Туркменії несе загрози економічній безпеці України.Посилання
Імпортно-експортна політика України в енергетичній сфері: стратегічні пріоритети / За головн. ред. А. Шевцова. – Дніпропетровськ: Регіональний філіал Національного інституту стратегічних досліджень. – 2005. – С. 97-107.
Косунський Сергій. Енергетична дипломатія. – Київ: «Вища Школа», 2008. – С. 27-31.
Економічні трансформації на прикінці 20-го сторіччя. Лукінов І.І. http://zakoni.com.ua/?q=node/660
Україна і світове господарство: взаємодія на межі тисячоліть / Філіпенко А.С., Будкін В.С., Гальчинський А.С., Геєць В.М., Дудченко М.А. – К.: Либідь, 2002. – С. 238-239.
Циганов В. Енергетична безпека України: мрія чи реальність? http://www.experts.in.ua/baza/analitic/ index.php?ELEMENT_ID=14016
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА