МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО

Автор(и)

  • К.В. АНТОНЕНКО Інститут міжнародних відносин НАУ
  • О.І. ТИМОШЕНКО Інститут міжнародних відносин НАУ

Ключові слова:

міжнародний маркетинг, маркетингова стратегія підприємства, зарубіжний ринок, інтеграція

Анотація

 У даній статті досліджується сучасний стан та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в Україні. Аналізуються проблеми та виділяються пріоритетні напрямки оптимізації розробки міжнародних маркетингових стратегій українських підприємств.

Біографії авторів

К.В. АНТОНЕНКО, Інститут міжнародних відносин НАУ

доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу, к.е.н., доц.

О.І. ТИМОШЕНКО, Інститут міжнародних відносин НАУ

студент

Посилання

Державний комітет статистики – ukrstat.gov.ua

Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств. – К.: Знання, 2007. – 446 с.

Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології. – К.: КНЕУ, 2004. – 400 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА