ОЦІНКА СТУПЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПОСЛУГ НЕ МАРШРУТНОГО ПАСАЖИРСЬКОГО АТП
Анотація
У статті були проведено аналіз пріоритету споживчих властивостей більшості підвидів не маршрутних ПАТП показує, що переважають якості послуг, що надаються: ціна, різноманітність і марки транспортних засобів, швидкість доставки, комфортність. Оцінена міра відповідності споживчих властивостей цих послуг у споживачів з різним рівнем доходу і виявлені найбільш доцільні напрями розвитку комунікаційної і асортиментної політики не маршрутних ПАТП усіх підвидів.Посилання
Котлер Ф., Касліоне Дж.А. Хоатикс: Управління та маркетинг в епоху турбулентності./ Котлер Ф., Касліоне Дж.А. Хоатикс , Котлер Ф., Касліоне Дж.А. Хоатикс Пер. з англ., під ред. Т.В. Співаковської, С.В. Співаковського. – К.: Хімджест, ПЛАСКЕ, 2009. – 208 с.
Голубков Е.П. Основы маркетинга. Учебник. / Голубков Евгений Петрович – М.: Издательство «Финпресс», 1999. – 656 с.
Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебник./ Фатхутдинов Р.А. — М.: ЗАО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000. — 640 с.
Бернштейна Л.А. Основы экономики автомобильного транспорта/ Под ред. Бернштейна Л.А.. – М.: Научно-техническое издательство Министерства автотранспорта и шоссейных дорог РСФСР, 1963. – 425 с.
Голубков Е.П. Основы маркетинга. Учебник. / Голубков Евгений Петрович – М.: Издательство «Финпресс», 1999. – 656 с.
Громов Н.Н. Менеджмент на транспорте: Учеб. пособие для студ. ВУЗов/ Н.Н. Громов, В.А. Персианов, Н.С. Усков и др. – М.: Издательский центр «Аркадия», 2003. – 528 с.
Сушко О.В. Рекламные стратегии предприятий ресторанного хозяйства: Дис. на получение канд. экон. наук: 08.06.01. «Экономика, организация и управление предприятиями» / О.В. Сушко – Донецк, 2006. – 340 с.