ASSESSMENT FOR A CONSUMER PROPERTIES OF PASSENGER ATP NOT ROUTE

Authors

  • Д.А. ВЕРЕТЕННИКОВА Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова

Abstract

 In the article were analysis of priority of consumer properties of most subspecies’s of not rout PMTE is conducted shows that the internal’s of services that is given prevail: price, variety and brands of transport vehicles, speed of delivery, comfort. Appraised measure of accordance of consumer properties of these services for consumers with the different level of profit and found out the most expedient directions of development of communication and assortment policy of not rout PMTE of all subspecies’s.

Author Biography

Д.А. ВЕРЕТЕННИКОВА, Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова

аспірантка

References

Котлер Ф., Касліоне Дж.А. Хоатикс: Управління та маркетинг в епоху турбулентності./ Котлер Ф., Касліоне Дж.А. Хоатикс , Котлер Ф., Касліоне Дж.А. Хоатикс Пер. з англ., під ред. Т.В. Співаковської, С.В. Співаковського. – К.: Хімджест, ПЛАСКЕ, 2009. – 208 с.

Голубков Е.П. Основы маркетинга. Учебник. / Голубков Евгений Петрович – М.: Издательство «Финпресс», 1999. – 656 с.

Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебник./ Фатхутдинов Р.А. — М.: ЗАО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000. — 640 с.

Бернштейна Л.А. Основы экономики автомобильного транспорта/ Под ред. Бернштейна Л.А.. – М.: Научно-техническое издательство Министерства автотранспорта и шоссейных дорог РСФСР, 1963. – 425 с.

Голубков Е.П. Основы маркетинга. Учебник. / Голубков Евгений Петрович – М.: Издательство «Финпресс», 1999. – 656 с.

Громов Н.Н. Менеджмент на транспорте: Учеб. пособие для студ. ВУЗов/ Н.Н. Громов, В.А. Персианов, Н.С. Усков и др. – М.: Издательский центр «Аркадия», 2003. – 528 с.

Сушко О.В. Рекламные стратегии предприятий ресторанного хозяйства: Дис. на получение канд. экон. наук: 08.06.01. «Экономика, организация и управление предприятиями» / О.В. Сушко – Донецк, 2006. – 340 с.

Issue

Section

Статті