ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-РІШЕНЬ
Ключові слова:
інтернет, інтернет-маркетинг, SMM, маркетингові технології реалізації бізнес-процесів, інструменти інтернет-маркетингуАнотація
Стаття присвячена дослідженню інтернет-маркетингу як сучасного інструменту реалізації бізнес-рішень підприємств різних сфер діяльності. Обґрунтовано інструменти інтернет-маркетингу, проведено аналіз його форм та особливостей. Доведено що інтернет-маркетинг має досить широкий набір технологій, які дозволяють вивести бізнес на якісно новий рівень. Зважаючи на це, визначено основну мету інтернет-маркетингу та виокремлено найбільш поширені технології реалізації його інструментів. Визначено особливості маркетингу соціальних зв‟язків.Посилання
Стрій Л. О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія. Одеса: ВМВ, 2010. 320 с.
Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок. Москва: ООО «Издательство АСТ», 2000. 272 с.
Шкляєва Г.О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства. Економічний нобелівський вісник. 2014. № 1 (7). С. 513. URL: http://duep.edu/uploads/vidavnitstvo14/ekonomichnij-nobelivskijvisnik-114/7653.pdf (дата звернення: 15.10.2019).
Хартман А., Сифонис Д., Кэдор Дж. Стратегии успеха в Интернет-экономике. Москва: ЛОРИ, 2001. 274 с.
Інтернет-маркетинг. Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/ (дата звернення: 15.10.2019).
Голишева Є. О., Кириченко Т. В., Коваленко Я. А. Особливості використання інструментів Інтернетмаркетингу на підприємстві. Молодий вчений. 2014. № 10 (13). С. 53-56. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/molv_2014_10(13)(1)__13.pdf (дата звернення: 24.10.2019).
Бойчук І. В., Музика О. М. Інтернет в маркетингу. Київ: Центр учбової літератури, 2010. 512 с.
Кузнєцова Н. Інтернет-маркетинг в Україні: проблеми та перспективи. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Економіка. № 137. 2012. URL: http://papers.univ.kiev.ua/ekonomika/articles/Internet_Marketing_in_Ukraine_ Problems_and_Perspectives_18908.pdf (дата звернення: 27.10.2019).
Говорова Н.А. Компании выбирают SMM. Проблемы теории и практики управления. 2010. № 4. С. 24-29.
Дымчев В.А. Онлайн-выставка: в чем преимущество и как организовать. Информационные технологи. 2014. № 12. С. 45-49.
Михнеева С., Маркеева Г. Технологии интернет-маркетинга как современный инструмент продвижения бизнеса. Известия высших учебных заведений. Серия «Общественные науки». 2015. № 1 (33). С. 239-247.