СИСТЕМНА ПІДТРИМКА МІЖНАРОДНОЇ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У НІМЕЧЧИНІ
Ключові слова:
економічне регулювання, міжнародна виставково-ярмаркова діяльність, «АУМА», «Ганновер Мессе», «Зелений тиждень», «ІТБ Берлін», «IЛА», «БАУМА»Анотація
У статті проаналізована система підтримки міжнародної виставково-ярмаркової діяльності у Німеччині. Розкрито особливості найважливіших, всесвітньовідомих виставково-ярмаркових заходів у ФРН: міжнародний промисловий ярмарок «Ганновер Мессе», міжнародний сільськогосподарський ярмарок «Зелений тиждень», міжнародна туристична виставка «ІТБ Берлін», міжнародний авіакосмічний салон «ІЛА», «БАУМА». Визначено, що у сучасній ФРН створена і діє розгалужена, багаторівнева, різногалузева та багатоаспектна система підтримки міжнародної виставково-ярмаркової діяльності.
Посилання
Морозов В.С. «БАУМА» // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2006. – 3 с.
Морозов В.С. Міжнародна туристична виставка «Берлін» // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2007. – 4 с.
Морозов В.С. Міжнародний авіакосмічний салон «ILA» // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2007. – 3 с.
Морозов В.С. Міжнародний промисловий ярмарок «Ганновер Мессе» // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2006. – 6 с.
Морозов В.С. Міжнародний сільськогосподарський ярмарок «Зелений тиждень» у м. Берлін // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2007. – 7 с.
Морозов В.С. Розвиток виставково-ярмаркової діяльності у ФРН // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2007. – 12 с.
Hartleben R. Messen und Events im Marketing: Geld wert oder Geld weg? // Marketing in Forschung und Praxis: [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]. - Berlin: uni-ed., 2013. - S. 335-354.
Kalka R., Küsters H. Die Messewirtschaft in Forschung und Praxis // Marketing in Forschung und Praxis: [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]. - Berlin: uni-ed., 2013. - S. 355-374.
Knippen N. Internationale Messeveranstaltungen als Brücken zwischen lokaler Produktion und globalem Wettbewerb: eine Betrachtung temporärer räumlicher Nähe aus wirtschaftsgeographischer Perspektive anhand internationaler (Leit-) Messeveranstaltungen in Deutschland. - Marburg: Philipps-Universität Marburg, 2011. - 190 S.
Messe // Facility-Management: Integration, Planung, Gebäudemanagement. - Vol. 18.2012, 4. - Gütersloh: Bauverlag, 2012. - S. 20-24.
Solberg K. Exhibit marketing and trade show intelligence: successful boothmanship and booth design. - Berlin [u.a.]: Springer, 2013. – 150 p.
Termine, Messe // Facility-Management: Integration, Planung, Gebäudemanagement. - Vol. 19.2013, 3. - Gütersloh: Bauverlag, 2013. – S. 5-15.