ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКСПАНСІЇ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ
Ключові слова:
цифровий маркетинг, інструменти та канали цифрового маркетингу, маркетингова стратегія, проникнення на закордонні ринки, соціальний медіа маркетингАнотація
У статті проаналізоване використання цифрового маркетингу як пріоритетного інструменту експансії міжнародних компаній на закордонних ринках та визначення міжнародного та вітчизняного досвіду його використання; встановлення характеру впливу використання інструментів та каналів digital маркетингу на процес прийняття рішень всередині міжнародних компаній.Посилання
Данько Т.П. Скоробогатых И.И. Количественные методы анализа в маркетинге: [монография]. СПб.: Питер, 2016. 384 с.
B2В Marketing // EMarketer [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.emarketer.com/Article/This-End-of-B2B-MarketingKnow-It/1011779.
Full Year Results April 2018 Interactive Advertising Bureau [Електронний ресурс] // Interactive Advertising Bureau: [веб-сайт]. – Режим доступу: http://www.iab.net/media/file/IAB_Full_year_2017_0413_Final.pdf.
B2B revenues // Mediapost [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.mediapost.com/publications/article/249727/b2brevenues-rose-on-2014-lead-by-digitalads.html?utm_source=Webbiquity.com.
B2b strategy // LinkedIn [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://www.linkedin.com/pulse/b2b-sales-strategy-evokeemotions-bob-leonard
https://www.hubspot.com/ - офіційний сайт компанії HubSpot.
https://wearesocial.com/ - офіційний сайт компанії WeAreSocial.