ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ АВІАКОМПАНІЙ УКРАЇНИ НА РИНКУ АВІАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
Ключові слова:
стратегія маркетингу, авіаційні послуги, перевезення, авіакомпаніяАнотація
У статті розкрито аспекти формування стратегій позиціонування авіакомпаній України на ринку авіаційних послуг. Рекомендовані шляхи покращення позиції авіакомпаній України на європейському ринку пасажирських перевезень,які можливі за рахунок стійкого зростання темпів пасажирських авіаперевезень в регіоні, експлуатація авіакомпанією нових сучасних повітряних суден з кращими економічними показниками та підвищеним комфортом.
Посилання
Артем Біденко «Проблемний лоукост», режим доступу: http://life.pravda.com.ua/columns/4a4d25a3c7d0f.
Бутенко Н. В. Основи маркетингу: Навч. посіб.— К.: Вид. полігр. центр «Київський університет», 2004. — 140 с.
Документи Державного департаменту авіаційного транспорту.
Зовнішньоторговельний режим України та перспективи його вдосконалення: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.05.01 / Н.С. Науменко / Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.
Керівництво по встановленню тарифів міжнародних авіаперевізників. Вид. ІКАО з питань повітряного транспорту (документ № 9664).
Козик В.В., Панкова Л.А., Карп’як Я.С., Григор’єв О.Ю., Босак А.О. Зовнішньоекономічні операції і контракти. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 608 с.
Oswald A. J. Mascarenhas. Business Transformation Strategies: The Strategic Leader as Innovation Manager (Response Books). Sage Publications Pvt. Ltd; 1 edition February 14, 2011. - 668 p.
Michael J. Leiblein, Arvids A. Ziedonis. Technology Strategy and Innovation Management (Strategic Management Series). Edward Elgar Pub.; June 29, 2011. - 592 p.