ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКСПАНСІЇ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ

Автор(и)

  • М. Е. ПРОХОРОВА Національний авіаційний університет

Ключові слова:

цифровий маркетинг, інструменти та канали цифрового маркетингу, маркетингова стратегія, проникнення на закордонні ринки, соціальний медіа маркетинг

Анотація

У статті проаналізоване використання цифрового маркетингу як пріоритетного інструменту експансії міжнародних компаній на закордонних ринках та визначення міжнародного та вітчизняного досвіду його використання; встановлення характеру впливу використання інструментів та каналів digital маркетингу на процес прийняття рішень всередині міжнародних компаній.

Біографія автора

М. Е. ПРОХОРОВА, Національний авіаційний університет

к.е.н., доцент, доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Посилання

Данько Т.П. Скоробогатых И.И. Количественные методы анализа в маркетинге: [монография]. СПб.: Питер, 2016. 384 с.

B2В Marketing // EMarketer [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.emarketer.com/Article/This-End-of-B2B-MarketingKnow-It/1011779.

Full Year Results April 2018 Interactive Advertising Bureau [Електронний ресурс] // Interactive Advertising Bureau: [веб-сайт]. – Режим доступу: http://www.iab.net/media/file/IAB_Full_year_2017_0413_Final.pdf.

B2B revenues // Mediapost [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.mediapost.com/publications/article/249727/b2brevenues-rose-on-2014-lead-by-digitalads.html?utm_source=Webbiquity.com.

B2b strategy // LinkedIn [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://www.linkedin.com/pulse/b2b-sales-strategy-evokeemotions-bob-leonard

https://www.hubspot.com/ - офіційний сайт компанії HubSpot.

https://wearesocial.com/ - офіційний сайт компанії WeAreSocial.

Опубліковано

2019-11-10

Номер

Розділ

Статті