АЛГОРИТМ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ СУДНОМ В УМОВАХ РАПТОВОГО ПОШКОДЖЕННЯ РУЛЬОВИХ ПОВЕРХОНЬ

Автор(и)

  • В. М. Казак Національний авіаційний університет
  • Т. В. Будзинська Національний авіаційний університет
  • В. Ю. Міщерякова Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.1.5193

Ключові слова:

управління повітряним судном, рульове пошкодження, політ, авіація, літак, планер, аеродинаміка, крило, управління польотом

Анотація

Проведено дослідження впливу пошкоджень на рульові поверхні.  Розроблено математичну модель такого впливу та методику відновлення керованості літального апарата.

Посилання

Ежемесячный информационный бюллетень о состоянии безопасности полетов гражданских воздушных судов № 05.15.08, 15.09. — М. : МАК, 1996.

Зарубежное военное обозрение. — М.: Воениздат, 1992. — № 9.

Казак В. М. Методика вибору алгоритму планування експерименту для проведення досліджень впливу ушкоджень поверхні ЛА на його керованість // Вісник НАУ. — 2003. — № 1. — С. 87—90.

Комаров А. А. Надежность воздушных судов. — К. : КМУГА, 1995. — 416 с.

Симонов М. П. Из истории создания СУ-27// Крылья Родины. — М. : МО, 1999. — № 7. — С. 3—7.

Номер

Розділ

Технічні науки