МОДЕЛІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ З ГАРАНТОВАНИМ СЕРВІСОМ

Автор(и)

  • М. Луцький Національний авіаційний університет
  • А. Муранов Національний авіаційний університет
  • О. Муранов Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.7.5074

Ключові слова:

модель обслуговування, телекомунікаційна мережа, диференційоване обслуговування, гарантований сервіс, графи.

Анотація

Відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 запропоновано процесний підхід до створення моделей обслуговування (МО), що мають застосовуватися в системах надання мережних послуг на інфраструктурі телекомунікаційних мереж (ТМ). Ці моделі забезпечують можливість диференційованого обслуговування клієнтських прикладних застосувань із наданням відповідних гарантій щодо якості обслуговування. Побудова МО ґрунтується на концепції так званої ТОМ-моделі структури управління телекомунікаційними мережами, яка підтримується МСЕ-Т. Виконано структуризацію процесів обслуговування та виявлено взаємозв’язок як між процесами, так і між службами з експлуатації ТМ, котрі ці процеси підтримують. Процеси та їхні взаємозв’язки відображено у вигляді відповідних графів, ув’язані сукупності яких відображають розроблені МО.

Посилання

ITU-T Recommendation M.3010(05/96) Principles for a Telecommunication management net-work.

ITU-T Recommendation E.801 (06/96). Framework for service quality Agreement. ITU-T Recom-mendation E.800(08/94) Terms and definition related to quality of service and network performance inclu-?ing dependability.

Муранов А. С. Синтез моделей диференційованого обслуговування з гарантованим сервісом на базі використання ресурсів комп’ютерних мереж: зб. наук. праць // Проблеми інформатизації та управління. — Вип. 1(23), К., 2008. — С. 130—135.

Опубліковано

15.03.2011

Номер

Розділ

Інформаційна безпека