МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ КАТАЛОГОМ ІТ-ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2310-5461.34.11606Ключові слова:
ІТ-послуга, ІТ-служба, каталог ІТ-послуг, управління ІТ-послугамиАнотація
Каталог ІТ-послуг є ключовим джерелом інформації про ІТ-послуги, що надаються бізнесу постачальником ІТ-послуг. Він надає бізнесу актуальну, достовірну та цілісну картину про доступні ІТ-послуги, їх деталі і статуси. В каталозі ІТ-послуг повинні міститися деталі і залежності всіх ІТ-послуг, які експлуатуються, виведені з експлуатації або знаходяться в стані розробки. Наявність на підприємстві якісного каталогу ІТ-послуг призводить до скорочення непорозуміння між ІТ-службою та кінцевими користувачами ІТ-послуг. Виходячи із зазначених завдань в роботі було розроблено модель управління каталогом ІТ-послуг. Модель передбачає строгу типізацію можливих звернень до каталогу ІТ-послуг. Модель була реалізована у вигляді алгоритму управління каталогом ІТ-послуг. Особливістю даного алгоритму є періодичний моніторинг стану ІТ-послуг.
Посилання
Каталог услуг для успешного управления ИТ: Практическое руководство/ Трой ДюМолин, Родриго Флорес, Билл Файн. Пер. с англ.– М.: Лайвбук, 2013.-144с.
ITIL: Implementation and Service Management Best Practices in Malaysian Academic Libraries. International Journal of Technology and Engineering Studies 3, no. 2 (April 15, 2017). doi:10.20469/ijtes.3.40004-2.
Журавлев Р. Иллюстрированный ITSM; М.: Лайвбук, 2013. – 125 с
Тейлор Ш. Создание услуг высокого качества и управление ими; М.: itSMF России, 2012. – 64 с.
Модель вибору набору ІТ-сервісів для кінцевих користувачів / В. М. Левикін, І. О Юр’єв // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Системний аналіз, управління та інформаційні технології. – Х. : НТУ «ХПІ», 2016. – № 45 (1217). – С. 78–84. – Бібліогр.: 5 назв. – ISSN 2079 0023.
Овладевая ITIL / Роб Ингланд; Пер. с англ. – М.: Лайвбук, 2011