ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ
Keywords:
конкурентоспроможність, конкурентний статус, зовнішні переваги, внутрішні переваги, стратегіяAbstract
У статті представлено методичний підхід до визначення статусу підприємств цивільної авіації.References
Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы [Текст] / Г.Л. Азоев, А.П. Челенков. – М. :ОАО "Типография "Новости", 2000. – 256 с.
Венцин М. Роль менеджмента знаний в достижении устойчивых конкурентных преимуществ [Текст] / М. Венцин // Проблемы теории и практики управления, 2005. – № 4. – С. 78-83.
Войчак А.В., Камишніков Р.В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація [Текст] // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2. – С. 50-53.
Коломієць І.Ф. Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства в системі факторів інтернаціоналізації [Текст]// Конкуренція. – 2007. – № 3. – С. 16-26.
О'Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход. [Текст] – П., 2002. –564 с.
Полтавськая Е.А. Исследование процессов формирования и развития конкурентах преимуществ предприятия [Текст] / Е.А. Полтавськая // Регіональні перспективи. – Кременчук : Асоціація "Перспектива", 2005. – № 1(26). – С. 39-41.
Портер М. Конкуренция: Пер. с англ. – СПб.: Вильяме, 2001. – 495 с.
Скудер Г. Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства, проблеми і складові успіху [Текст] / Г. Скудер // Економіка України, 2007. – № 6. – С. 24-26.
Харченко Т.Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств як засіб ринкового реформування економіки [Текст] // АПЕ. – 2003. – № 2. – С. 70-73.
Чупик Г.Р. Наукові підходи до визначення категорій "конкуренція" та "конкурентоспроможність" // Вісник Львівської КА. – 2006. – № 22. – С. 55-58.
Шкардун В. Интегральная оценка конкурентоспособности предприятия [Текст] // Маркетинг. – 2005. – № 1. – С. 38-50.
Шнипко О. Політика підвищення конкурентоспроможності: досвід розвинених країн та Україна [Текст]// Економіст. – 2006. – № 8. – С. 33-35.