Адаптивний алгоритм реалізації постійного зниження літака

Автор(и)

  • V. Pavlov Internetional Research and Training Center for Information technologies and Systems
  • N. Korshunov State Enterprise "Antonov"
  • A. Kurganskiy State Enterprise "Antonov"

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.2.8950

Ключові слова:

continuous descent operations, forecast of the flight path, full descent gradient, air-space configuration

Анотація

Oписано основні аспекти застосування процедури неперервного зниження (CDO). Обговорюються переваги застосування CDO. Дана процедура може сприяти досягненню цілого ряду конкретних стратегічних цілей і має передбачуватись у будь-якій концепції чи змінній структурі повітряного простору. Також розглянуто загальний адаптивний алгоритм урахування впливу вітру на траєкторію польоту літака й описано вплив вітру на дану траєкторію

Біографія автора

V. Pavlov, Internetional Research and Training Center for Information technologies and Systems

Ph. D.

Посилання

ICAO DOC. 9931 AN/476. Continuous Descent Operations (CDO) Manual. 2010. Montreal. - 57 p.

ICAO DOC. 8168 OPS/611. Aircraft Operations. Volume II. Construction of Visual and Instrument Flight Procedures. 2006. Montreal. - 700 p.

Byushgens G.S. 1984.Aerodynamics and flight dynamics haul aircraft. Textbook. Moscow. Publishing Department of TsAGI. - 772 p.

Mamaev V.Ya.; Sinyakov A.N.; Petrov K.K.; Gorbunov D.A. 2002. Airnavigation and elements of pilotage. Textbook.

St. Peterburg. State University of Aerospace Instrumentation. - 256 p. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-10

Номер

Розділ

Статті