Концептуальний підхід та принципи проектування комп’ютерних систем навчального призначення

Автор(и)

  • Ю. І. Сінько Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.4.8065

Ключові слова:

комп’ютерні системи, предметно-орієнтований підхід, інтегроване програмне середовище, засоби навчання

Анотація

Запропоновано предметно-орієнтований підхід до побудови комп’ютерних систем навчального призначення, що підтримують практичну роботу користувачів. Загальні концепції та принципи цього підходу можуть бути використані при проектуванні широкого класу комп’ютерних систем навчального призначення для середньої і вищої школи

Біографія автора

Ю. І. Сінько, Національний авіаційний університет

к.т.н.

Посилання

Круглик В.С. Система дистанцийного навчання “Web-Almir”: Концепція та реалізація / В.С. Круглик // Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб.наук.праць / Редкол. – К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова. – №3(10) – 2005. – С.119–127.

Львов М.С. Методы проектирования систем компьютерной поддержки математического образования. / М.С. Львов, А.В. Спиваковский // Материалы международной конференции по математическому моделированию [“Математические модели и современные информационные технологии”], Херсон 3-6 сент. 1998. – С. 101–110.

Співаковський О.В. Технології розробки програмних засобів, які підтримують компонентно-орієнтований підхід / О.В. Співаковський, В.С. Круглик // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наукових праць / Редкол. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова. – №2(9). – 2005. – 316 с. (С. 31–42).

Сінько Ю.І. Інтегроване програмне середовище системи навчання математичної логіки «МатЛог» [Електронний ресурс] / Ю.І. Сінько // Інформаційні технології і засоби навчання. – Жовтень 2007. – №3. – Режим доступа до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/e-Journals/ITZN/em3/emg.html.

Сінько Ю.І. Інтегроване програмне середовище підтримки дистанційного навчання «МатЛог»: концепція, архітектура та реалізація [Електронний ресурс] / Ю.І. Сінько // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – №1(9). – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/ ITZN/em9/emg.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-17

Номер

Розділ

Статті