Автоматичне керування вертикальною швидкістю літака за критеріями запасу максимальної та мінімальної наявної вертикальної швидкості

Автор(и)

  • В. С. Морозов Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.3.7751

Ключові слова:

система автоматичного керування літаком, наявна вертикальна швидкість

Анотація

У статті отриманий аналітичний вираз мінімальної наявної вертикальної швидкості, котрий пояснює причину можливого виходу літака за межу максимально-експлуатаційної швидкості (числа Маха). Запропонований удосконалений критерій запасу наявної вертикальної швидкості для забезпечення невиходу літака за межу допустимого кута атаки та за межу максимально - експлуатаційної швидкості (числа Маха) у автоматичному режимі керування вертикальною швидкістю

Посилання

Збруцький О.В., Морозов С.В. Автоматичне керування вертикальною швидкістю літака за критерієм запасу наявної вертикальної швидкості. – Інформаційні системи, механіка та системи керування. Науковий збірник НТТУ. – 2009. –

№2 – С.78-85.

Асланян А. Э. Системы автоматического управления летательных аппаратов. – К.: КВВАИУ, 1984. – 435 с.

ГОСТ 20058-80. Динамика летательных аппаратов в атмосфере. – М.: изд. Стандартов, 1980. – 51с.

Синєглазов В. М., Філяшкін М. К. Автоматизовані системи управління повітряних суден. К. : НАУ, 2003. – 502 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-07

Номер

Розділ

Статті