Необхідність створення муніципального авіаційного транспорту в межах мегаполісу
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.4.7663Анотація
Наведено основні принципи створення муніципального авіаційного транспорту в межах мегаполісу. Визначені основні завдання створення муніципального транспорту, з метою подальшого розвитку авіаційних технологій в інтересах міського господарства та життєзабезпечення міста та його повітряно-транспортної системиПосилання
Положення про систему управління безпекою польотів на авіаційному транспорті. НаказДержавіаслужби № 895 від 25.11.2005 р. – К.: Державіаслужба, 2005. – 36 с.
Положення про нагляд за безпекою польотів у системі організації повітряного руху. Наказ Мінтрансу № 320 від 31 травня 2010 року – К.: Мінтранс, 2010. – 34 с.
DOC 9859. Керівництво з керування безпекою польотів. – Монреаль: ІСАО, 2009. – 318 с.
DOC 9734. Керівництво з організації контролю за забезпеченням безпеки польотів. – Монреаль: ІСАО, 2006. – 51 с.
Энциклопедия безопасности авиации / М.С. Кулик, В.П. Харченко, Ю.В. Чинченко и др. – К.: Техника, 2008. – 1000 c.
Безпека авіації / В.П. Бабак, В.П. Харченко, В.О. Максимов та ін. – К.: Техніка, 2004. – 584 c.
ESARR 1. Safety oversight in ATM. – Brussels: Eurocontrol, 2009. – 22 p.
ESARR 4. Risk assessment and mitigation in ATM. – Brussels: Eurocontrol, 2001. – 22 p.
Методы и системы поддержки принятия решений / В.Г. Тоценко. – К.: Наукова думка, 2002. – 382 с.
Cir. 241. Человеческий фактор при управлении воздушным движением. – Монреаль: ІСАО, 1993. – 39 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).