Необхідність створення муніципального авіаційного транспорту в межах мегаполісу

Автор(и)

  • О. М. Алєксєєв Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.4.7663

Анотація

Наведено основні принципи створення муніципального авіаційного транспорту в межах мегаполісу. Визначені основні завдання створення муніципального транспорту, з метою подальшого розвитку авіаційних технологій в інтересах міського господарства та життєзабезпечення міста та його повітряно-транспортної системи

Біографія автора

О. М. Алєксєєв, Національний авіаційний університет

к.т.н.

Посилання

Положення про систему управління безпекою польотів на авіаційному транспорті. НаказДержавіаслужби № 895 від 25.11.2005 р. – К.: Державіаслужба, 2005. – 36 с.

Положення про нагляд за безпекою польотів у системі організації повітряного руху. Наказ Мінтрансу № 320 від 31 травня 2010 року – К.: Мінтранс, 2010. – 34 с.

DOC 9859. Керівництво з керування безпекою польотів. – Монреаль: ІСАО, 2009. – 318 с.

DOC 9734. Керівництво з організації контролю за забезпеченням безпеки польотів. – Монреаль: ІСАО, 2006. – 51 с.

Энциклопедия безопасности авиации / М.С. Кулик, В.П. Харченко, Ю.В. Чинченко и др. – К.: Техника, 2008. – 1000 c.

Безпека авіації / В.П. Бабак, В.П. Харченко, В.О. Максимов та ін. – К.: Техніка, 2004. – 584 c.

ESARR 1. Safety oversight in ATM. – Brussels: Eurocontrol, 2009. – 22 p.

ESARR 4. Risk assessment and mitigation in ATM. – Brussels: Eurocontrol, 2001. – 22 p.

Методы и системы поддержки принятия решений / В.Г. Тоценко. – К.: Наукова думка, 2002. – 382 с.

Cir. 241. Человеческий фактор при управлении воздушным движением. – Монреаль: ІСАО, 1993. – 39 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-19

Номер

Розділ

Статті