Інформаційна технологія визначення складності питань в тестових завданнях

Автор(и)

  • Н. М. Шибицька Національний авіаційний університет
  • Г. А. Тимофієва Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.2.7001

Анотація

Запропоновано інформаційну технологію визначення складності питань в тестових завданнях. Досліджено ефективність її використання в автоматизованих системах діагностики знань. Використання такої технології дозволяє скоротити кількість питань у тестових завданнях та більш точно визначити рівень знань студента на різних етапах навчання. Доведено, що адаптивне тестування значно скорочує кількість експериментальних даних на відміну від інших методик визначення складності питань тестового завдання

Біографія автора

Н. М. Шибицька, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук

Посилання

Аванесов B.C. Основы научной организации педагогического контроля в высшей школе. – М.: МИСиС, 1989. – 168 с.

Олійник М.М. Тест як інструмент кількісної діагностики рівня знань в сучасних технологіях навчання – Донецьк: ДонНУ, 2001. – 84 с.

Федорчук П.І. Адаптивні тести: статистичні методи аналізу результатів тестового контролю знань // Математичні машини і системи. – К.: 2007. – №3,4. – С. 122–138.

Волков В.І., Алексєєв О.М., Алексєєв М.О. Тестовий контроль знань: Навчальний посібник. – Суми: ВТД «Уні-верситетська книга», 2004. – 100 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-06-22

Номер

Розділ

Статті