Оцінка можливості скорочення часу, необхідного екіпажу на усунення розвитку особливої ситуації у польоті
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.2.6997Анотація
Визначено показники професійно важливих якостей членів екіпажу, яких не можна набути тренуванням чи компенсувати, і ті показники та недоліки, яких можна позбутися в процесі навчання або компенсувати за рахунок використання чи розвитку інших індивідуальних якостей. З урахуванням цих якостей запропоновано три стадії скорочення часу, необхідного пілотові на усунення розвитку особливої ситуації в польотіПосилання
Полтавец В.А. Обобщение материалов расследования авиационных происшествий самолетов гражданской авиации, анализ и классификация ошибок их экипажей. – Отчет № 119-00-III. НИИАО, 2000.
Казак В.Н, Салимон В.И., Туник А.А. Системы автоматического и полуавтоматического управления полетом. – К.: НАУ, 2001. – 207 с.
Тачиніна О.М. Казак В.М. Математична модель системи «літак –пілот–середовище» в умовах розвитку особливої ситуації у польоті // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. пр. – К.: НАУ, 2006. – Вип. 3(18). – С. 165–169.
##submission.downloads##
Опубліковано
2009-06-22
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).