Використання ентропійного принципу оптимальності в оцінці теорії навчального процесу

Автор(и)

  • В. О. Касьянов Національний авіаційний університет
  • Ю. Т. Гуз Національний авіаційний університет
  • І. В. Прохоренко Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.2.6981

Анотація

Наведено алгоритм використання методів і технологій суб'єктивного аналізу в навчальному процесі Вищого навчального закладу, використання якого надасть можливість підвищити оцінку якості навчання

Біографії авторів

В. О. Касьянов, Національний авіаційний університет

Аерокосмічний інститут; д-р техн. наук

Ю. Т. Гуз, Національний авіаційний університет

Аерокосмічний інститут; канд. техн. наук

І. В. Прохоренко, Національний авіаційний університет

Аерокосмічний інститут

Посилання

1.Стратанович Р.Л., Гришанин Б.Л. Ценность информации при невозможности наблюдения оцениваемой случайной величины // Техническая кибернетика. №3.– М.: АН СССР, 1966. – 137 с.

2.Равич Г. Методологический поход к обоснованию затрат на информацию при решении маркетенговых задач, МНМК, БГЭУ, 1994. – 150 с.

3.Хакен Г. Информация и самоорганизация. – М.: Мир, 1991.− 240 с.

4.Майер Д. Социальная психология СПб.: Питер, 1999. – 684 с.

5.Алексеев В.М., Тихомиров В.М., Фомин С.В. Оптимальное управление. – М.: Наука, 1979. − 223 с.

6.Адрианов И.В., Баранцев Р.Г., Малевич Л.И. Асимитотическая математика и синергетика. – М.: УРСС, 2004. − 304 с.

7.Астафьева О.Н., и др. Синергетическая парадигма, когнитивно-коммуникативные стратегии современного научного познания / Отв.ред. Л.П. Киященко. РАН Ин-т философии. – М.: Прогресс – традиция, 2004. − 560с.

8.Кофман А.В. Введение в теорию нечетких множеств. – М.: Мир, 1982. − 432 с.

9.Касьянов В.О. Суб'єктивний анализ. – К.: НАУ, 2007. – 512 с.

10.Касьянов В.А. Елементы субьективного анализа: Монография. – К.: НАУ, 2003. − 224 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-06-22

Номер

Розділ

Статті