Комп'ютерне навчання менеджменту: агентний підхід та його програмна реалізація

Автор(и)

  • В. В. Сайко Обласний комунальний вищий навчальний заклад «Інститут підприємництва «Стратегія»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.4.6921

Анотація

Актуальність дослідження обумовлена зростаючим інтересом до процедурного комп'ютерного навчання навичкам керування. У роботі наведений аналіз основних підходів до імітаційного  моделювання  бізнеспроцесів  для  навчальних  цілей.  Виявлені  обмеження, властиві існуючим програмним засобам ігрового навчання. Показано, що найбільш перспективним напрямом комплексного моделювання процесів керування торговельним підприємством є агентний підхід. Визначені основні вимоги до структури навчальної мультиагентної моделі «підприємствозовнішнє середовище». Наведені результати програмної реалізації моделі

Біографія автора

В. В. Сайко, Обласний комунальний вищий навчальний заклад «Інститут підприємництва «Стратегія»

канд. техн. наук

Посилання

Wolfe, Joseph and Denise J. Luethge (2003), “The Impact of Involvement on Performance in Business Simulations: An Examination of Goosen‟s „Know Little‟ Decision-Making Thesis,” Journal of Education for Business, (November/December), Р. 69–74

Thavikulwat P. The Architecture of Computerized Business Gaming Simulations //Simulation Gaming, June 1, 2004; 35(2): P. 242269.

Faria A. J. The Changing Nature of Business Simulation/Gaming Research: A Brief History // Simulation & Gaming, Vol. 32, No.1, March 2001, Р. 97–110.

Wolfe, J. The Effectiveness of Business Games in Strategic Management Место для уравнения.Course Work // Simulation and Gaming, Vol. 28, No. 4, December 1997, Р. 360–376

Hirschman E.C. , Bellenger D.N. , Robertson D.H. An Application of Simulation in Retail Management // SIMULATION, Vol. 28, No. 1, 185-188 (1977).

Питеркин С.В., Оладов Н. А., Исаев Д. В. Точно вовремя для России. Практика применения ERP-систем М.: Альпина Паблишер, 2003. – 368 с.

Cook R.W. The Pedagogy And Efficacy Of Using A Sales Management Simulation: The Mars Sales Management Simulation Experience// www.shootformats. com/ articles/ NCSM2004.pdf

Luck M., McBurney P., Shehory O. and Willmott S. 2005. Agent Technology: Computing as Interaction (A Roadmap for Agent Based Computing). AgentLink: Liverpool, UK.

Kelly J.P., Smith S.M., and Hunt H.K. 2000. “Fulfillment of Planned and Unplanned Purchases of Sale- and RegularPrice Items: A Benchmark Study”.International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 10 (3), Р. 247–263.

Wall T.D. and Wood S.J. 2005. “Romance of Human Resource Management and Business Performance and the Case for Big Science”. Human Relations, 58 (5), Р. 429–462

Сайко В.В. Клітинна модель споживчої поведінки популяції //Інтелектуальні системи в промисловості й освіті. Тези доповідей Другої міжнародної науково-технічної конференції, м. Суми, 3-5 грудня 2009р. – Суми: СумДУ, 2009. – С. 68–70.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-12-13

Номер

Розділ

Статті