Аналіз системи продажу авіаквитків як системи масового обслуговування

Автор(и)

  • Н. В. Кірхар Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.3.6415

Анотація

Метою роботи є розробка математичних моделей на основі теорії масового обслуговування, за допо-могою яких можна досліджувати проблеми авіаперевезень. Виконаний порівняльний аналіз моделей.При плануванні можливих черг, що виникають при продажу авіаквитків, передбачені деякі граничнівипадки, наприклад, максимальна довжина черги і можливість переповнення буферної пам'яті.

Біографія автора

Н. В. Кірхар, Національний авіаційний університет

Інститут комп’ютерних інформаційних технологій

 

Посилання

Бочаров П. П., Печенкин А. В. Теория массового обслуживания: Учебник. – М.: Изд-во РУДН, 1995. – 529 с.

Броди С.М., Погосян Н.А. Вложенные стохастические процессы в теории массового обслуживания – К.: Науко-

ва Думка 1973. – 126 с. 3. Воронов А.А, Кондратьев Г.А.,

Чистяков Ю.В. Теоретические основы построения автоматизированных систем управления. – М.: Наука, 1977. –208 с.

Ивченко Г.И., Каштанов В.А., Коваленко И.Н. Теория массового обслуживания. – М.: Высшая школа, 1982. – 256 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті