Управління пріоритетами в ІТ-обслуговуванні працівників авіакомпанії
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.78.18969Ключові слова:
авіакомпанія, Helpdesk, запит на ІТ обслуговування, каталог сервісів, пріоритет, множина, відношенняАнотація
Мета обробки – автоматичне формування пріоритетів запитів на ІТ обслуговування співробітників різних підрозділів. Ідентифіковано типи об’єктів, що впливають на пріоритети запитів. Запропоновано використання простої функції обрахування пріоритетів запитів на основі аналізу таких складових, як підрозділ користувача, його посада, локація виникнення проблеми, сервіс, надання якого має бути відновлено, робота, що вирішить проблему та план виконання цієї роботи. Результат отримується шляхом послідовного перетворення відношень на множинах підрозділів, посад, локацій, сервісів, робіт та планів їх виконання.
Посилання
Сураєв В. Ф., Мазур В. І., Фоміна Н. Б. Організація потоків даних в системі формування завдань на технічне обслуговування літаків. Комп’ютерні системи та мережні технології (CSNT-2024) : тези доп. ХV міжнар. наук.-прак. конф., Київ, Україна, 25–26 квітня 2024 / НАУ. Київ, 2024. С. 158–159.
Suraiev V., Mazur V., Ivankevsch O. Effective approach to minimization of the cost of airline’s intersystem interfaces creation. The Ninth World Congress "AVIATION IN THE XXI-st CENTURY" : proceedings, Kyiv, Ukraine, 22–24 September 2020 / NAU. Kyiv, 2020. С. 158–159.
Сураєв В. Ф., Мазур В. І. Оптимізація сукупної вартості міжсистемних інтерфейсів. Проблеми інформатизації та управління. 2019. Вип. 1(61). С. 7–10.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).