Моделювання та алгоритмізація процесу ціноутворення в електронній комерції із застосуванням програмних агентів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.77.18654

Ключові слова:

програмний агент, агентно-орієнтоване програмування, програмне забезпечення, моделювання програмного забезпечення, інтерфейс користувача, розробка програмного забезпечення

Анотація

Стаття присвячена удосконаленню методу об’єктно-орієнтованого програмування до розробки програмного забезпечення, що використовується в електронній комерції, за допомогою застосування агентно-орієнтованого підходу.

Проведено експериментальні дослідження з метою порівняння традиційного та удосконаленого методу до розробки програмного забезпечення, що використовується в електронній комерції. В ході досліджень за рахунок застосування агентно-орієнтованого підходу та платформи для розробки програмних агентів виявлено: підвищення швидкості програмної реалізації інтерфейсу користувача та асинхронної комунікації між автономними компонентами системи; зменшення кількості системних процесів, що використовуються; зменшення зв’язності між компонентами системи; підвищення ефективності програмної реалізації розробленого алгоритму обробки даних за точністю розрахунку; розширення множини властивостей та потенційних можливостей програмного засобу.

Посилання

Okumoku-Evroro O., Oseh V., Salmon I. A. Use of software agents in e-commerce: benefits and applications. International Journal of Advanced Engineering and Management Research. 2017. Vol. 2, no. 1. P. 91–96. URL: https://www.ijaemr.com/view/1/2017.

Gowda Ramya S. Role of Software Agents in E-Commerce. International Journal of Computational Engineering Research. 2013. Vol. 3., no. 3. P. 246–251. URL: https://www.ijceronline.com/v3-i3.html.

Luo X., Akkaladevi S. Intelligent Software Agents Analysis in E-Commerce I. Software Applications: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications / ed. by P. Tiako. Hershey : IGI Global, 2009. P. 1446–1451. DOI: 10.4018/978-1-60566-060-8.ch084.

Sproule S. Software agents in electronic commerce: a decision support systems approach : Ph.D. Thesis (Management Science / Systems). Hamilton, Canada, 2003. 234 p. URL: http://hdl.handle.net/11375/7540.

Берко А. Ю., Литвин В. В. Застосування інтелектуальних агентів в системах електронної комерції. Інтелектуальні системи прийняття рішень і проблеми обчислювального інтелекту, Залізний Порт, Україна, 21–27 травня 2018 р. Херсон, 2018. С. 145–147. URL: https://sci.ldubgd.edu.ua/bitstream/123456789/5157/3/isdmci_2018.pdf.

Висоцький М. В., Гужва В. М. Деякі аспекти мультиагентного моделювання систем електронного бізнесу (на прикладі інтернет-аукціону). Вісник східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2012. № 2(173). С. 173–178. URL: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/articles/logistics/VISNYK_2_2012[1].pdf.

Zelenko E. Review of the mathematical model, properties, classes and other features of software agent development. Electronic modeling. 2024. Vol. 46, no. 2. P. 3–14. DOI: 10.15407/emodel.46.02.003.

Методичні вказівки до лекційних зайнять з дисципліни «Чисельні методи в фізиці» для студентів спеціальності 153 «Мікро– та наносистемна техніка» / Уклад.: К. О. Мінакова та ін. Харків : НТУ «ХПІ», 2019. 73 с. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/188178033.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-01

Номер

Розділ

Статті