Оцінювання знань студентів у середовищах віртуальної реальності
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.76.18234Ключові слова:
психофізичні характеристики, нормативи часу отримання інформації, мінімальна, середня та максимальна швидкість обробки інформації, середній час перебування користувача в системі, дисперсія часу користувача в системі, мінімальний та максимальний час перебування користувача в системі, функція t-розподілу, поведінка користувачаАнотація
У статті розглядається проблема вивчення взаємодії людини та комп’ютера, зокрема вивчення та оцінювання діяльності учнів під час вивчення текстового матеріалу. Пропонується використовувати психофізичні характеристики користувача, в тому числі особливості отримання, обробки та збереження інформації в пам'яті людини. Шкала Saaty використовується для оцінки поведінки користувачів.
Посилання
VandenBos G.R. (Ed.) APA Dictionary of Psychology (1st Ed.) Washington, DC : American Psychological Association, 2007. 1024 p.
Utochkin I.S. Ensemble summary statistics as a basic for rapid visual categorization. Journal of Vision. 2015. V. 15. No. 8. P. 1–14.
Alvarez G.A., Cavanagh P. The capacity of visual short-term memory is set both by visual information load and by number of objects. Psychological Science. 2004. V. 15(2). P. 106–111.
Logie R.H., van der Meulen M. Fragmenting and integrating visuospatial working memory. The visual world in memory. Hove, UK : Psychology Press, 2009. P. 1–32.
Attarha M., Moore C.M. The capacity limitations of orientation summary statistics. Attention, Perception and Psychophysics. 2015. V. 77. P. 1116–1131.
Luck S.J., Vogel E.K. Visual working memory capacity: from psychophysics and neurobiology to individual differences. Trends in Cognitive Science. 2013. V. 17. P. 391–400.
Elliott L.J. Engineering psychology. Penn State University Libraries, 2021. 301 p.
Ankit, Raskirat Kaur. Engineering Psychology: An Emerging Advancement. International Research Journal of Engineering and Technology (IRJET). 2020. V. 07. Iss. 05. P. 3180–3185.
Moray N. Intelligent aids, mental models, and the theory of machines. International journal of man-machine studies. 1987. V. 27(5-6). P. 619–629.
Suchow J.W., Brady T.F., Fougnie D., Alvarez G.A. Modeling visual working memory with the MemToolbox. Journal of Vision. 2013. V. 13(10). 9.
Simons D.J., Myczek K. Average size perception and the allure of a new mechanism. Perception and Psychophysics. 2008. V. 70(7). P. 1335–1336.
Jackson P.W. What Is Education? Chicago : University of Chicago Press, 2011. 136 p.
Openshaw S., Taylor E. Ergonomics and Design. A Reference Guide. Muscatine, Iowa : Allsteel Inc., 2006. 66 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).