Аналіз засобів та технологій створення та супроводження web-сайтів

Автор(и)

  • І. А. Гніденко
  • І. Є. Воробйов

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.2(62).14468

Ключові слова:

WordPress, CMS, Плагін, Drupal, Joomla, SEO, Web-адмін, Web-майстер

Анотація

Проаналізовано сучасні  актуальні технології які дозволяють створювати web-сайти, здійснено порівняння найпопулярніших CMS, розглянуті засоби супроводження web-сайтів та вирішення проблем які виникають. Метою даної статті є аналіз та порівняння різноманітних методів та технологій призначених для створення та супроводження web-сайтів. HTML (англ. HyperText Markup Language — мова розмітки гіпертекстових документів) стандартна мова розмітки web-сторінок в Інтернеті. Більшість web-сторінок створюються за допомогою мови HTML. Документ HTML оброблюється браузером та відтворюється на екрані у звичному для людини вигляді. CMS (Content Managment System) — система управління контентом. Особливість системи в тому, що вона не вимагає залучення авторів сайту, не вимагає від користувача знання HTML або володіння основами програмування. Незважаючи на різноманітність доступних CMS, в їх основі лежить єдиний принцип функціонування. CMS чудово підходять для створення різних типів сайтів, що є дуже добре. Також для графічного представлення сайту можна використовувати наявні шаблони, а можна створити свій власний унікальний дизайн. Drupal – досить зручна система зі зручно продуманої панеллю адміністрування з фронтальної частини. Одна з найбезпечніших безкоштовних движків. Має велику кількість плагінів. Ця система підходить для складних інформаційних сайтів, блогів, форумів і порталів. Розробникам подобається його всеосяжна сила та дуже простий інтерфейс, який дозволяє створювати складні web-сайти. Joomla – загалом досить проста і гнучка система для створення корпоративних сайтів. Без єдиного плагіна можна створити працюючий сайт. Має комфортні редактори для роботи з текстом. WordPress – відмінна система з дуже приємним дизайном адміністративної частини. Вона ідеально налаштована на створення блогів або шаблонних сайтів за допомогою великої кількості готових шаблонів, але робити унікальний корпоративний сайт на ній все-таки не зручно. SЕО-оптимізація – дії, скеровані на поліпшення видимості сайту в пошукових системах за тематичними запитами користувачів і, як наслідок, збільшення цільового трафіку, що надходить із пошукових систем.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-10

Номер

Розділ

Статті