Моделювання розміщення нових закладів відпочинку з використанням даних Google Maps та Google Analytics
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.3.13107Ключові слова:
програмне забезпечення, ArcGIS Spatial Analyst, Google Maps, модель Хаффа, MySQL, ймовірність відвідування закладу, збір даних Google Analytics, аналіз веб-ресурсів, R, C#Анотація
Проаналізовано існуючі програмні рішення, їх недоліки для вирішення задачі визначення оптимального місця розташування майбутнього закладу відпочинку в межах міста. Запропоноване програмне рішення, яке дозволяє виконувати моделювання оптимального місця розташування майбутнього закладу відпочинку, використовуючи дані он-лайн сервісів Google Maps і Google AnalyticsПосилання
Опорний конспект лекцій з дисципліни «ГІС в задачах комп’ютерного моніторингу» // [Електронний ресурс] – Режим доступу:
http://kruzhan.vk.vntu.edu.ua/file/49d34849e12b4257705624e19cce3bb0.pdf
ArcGIS Spatial Analyst: Advanced GIS Spatial Analysis // [Електро-
нний ресурс] – Режим доступу: https://www.esri.com/library/whitepapers/pdfs/arcgis_spatial_analyst.pdf
Олещенко Л. М. Моделювання оптимального місця розташування зони
роздрібної торгівлі засобами ARCGIS. //Телекомунікаційні та інформаційні технології. – 2015. – №3. – С. 57-63.
Data Tools: R and RStudio //[Електронний ресурс] – Режим доступу:
http://analyticstrainings.com/?p=101
SE Ranking URL // [Електронний ресурс] – Режим доступу:
https://seranking.ru/blog/seo/3-sposobaprosmotra-poseshhaemosti-chuzhogo-sajjta/
How Does Google Maps Work?// [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.makeuseof.com/tag/technologyexplained-google-maps-work/
Google Analytics // [Електронний ресурс] – Режим доступу:
https://blog.aweb.ua/osnovy-raboty-s-vebanalitikoj-kak-rabotaet-google-analytics/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).