Аналіз існуючих і перспективних методів компенсації реактивної потужності

Автор(и)

  • А. Г. Хіргій Київський університет економіки і технологій транспорту
  • О. В. Москаленко Київський університет економіки і технологій транспорту

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.2.11601

Анотація

У статті викладено проблеми пов’язані з низьким рівнем якості електроенергії на залізничному транспорті, математичні моделі для розрахунку реактивної потужності та методи компенсації її за допомогою статичних та динамічних конденсаторних установок

Посилання

Євдокимов Ф. Є. Теоретические основы электротехники. - М.: Высшая школа, 1975. - 496 с.

Зевек Г. В., Іон кін П. А. Основы теории цепей. - М.: Энергия, 1965. - 444 с.

К. Niekamp. Elektrische Bahnen. - 2000. -№ 10.-С. 347-353.

Хіргій А. Г. Організація локальних систем комерційного обліку електроенергії на залізничному транспорті//матеріали конференції "Швидкість - комфорт - безпека - ефективність". - К., 2004.-С. 191-192.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті