Модель комплексних перевезень у транспортних системах
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.11539Анотація
Наведений у статті опис моделі комплексних перевезень у транспортних системах дає можливість системно підійти до задачі оптимізації транспортних перевезень за комбінованою схемою з врахуванням усього спектру обмежень, що існують у системах подібного роду. Матричне представлення перевізного процесу, в свою чергу, дозволяє описати його у вигляді відповідної математичної моделі і застосувати при її аналізі методи і засоби сучасних інформаційних технологійПосилання
Акуленко А.А., Кранц Й.М., Левчук М.Н. МТК ТРАСЕКА (Европа-Кавказ- Азія) у світовій транспортній системі та існуюча географія перевезень // -К.: Вісник ТАУ, УТУ. - 2002. - № 7. - С. 254- 258.
Головніна ОТ, Горілий С.В. Аналіз ринку вантажних автомобільних перевезень в Україні // К.: Вісник ТАУ, УТУ, - 2003. - № 8. - С. 164-167.
Прокудин Г.С., Чичирко А.Н. Один из подходов к проблеме составления расписания движения воздушных судов // Труды 5-ой Украинской конференции «Автоматика-98». - К.: Изд-во НТУУ «КПИ», 1998. - С. 257-262.
Четверухін Б.М. Дослідження операцій в транспортних системах. Частина І. Методи лінійного програмування та їх застосування. - К.:УТУ, 2000. - 91 с.
Прокудин Г.С., Билоус С.А. Оптимизация перевозок при несбалансированности транспортной системы // Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти: 36. наукових праць VII Міжнародної науково-практичної конференції. - К.: Вид-во ЄУФІМБ. - 2002. - С. 13-17.
Прокудін Г.С., Чіпіга О.Г. Деякі підходи до рішення некласичної транспортної задачі // Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти: 36. наукових праць VIII Міжнародної науково-практичної конференції. - К.: Вид-во ЄУФІМБ. - 2003. - С. 277-283.
Прокудін Г.С. Модифікація методу Дейкстри стосовно розв’язання сітьових транспортних задач // К.:Вісник ТАУ, УТУ,- 2002.- № 7. - С. 195-198.
Прокудін Г.С., Білоус С.О. Комбінаторний спосіб рішення транспортних задач про призначення іі Безпека дорожнього руху України, № 3-4(16). - К.: ТОВ «Журнал «Радуга». - 2003. - С. 105-108.
Прокудін Г.С., Білоус С.О. Один з підходів до вирішення сітьової транспортної задачі // Безпека дорожнього руху України. - К.: ТОВ «Журнал «Радуга». - 2003.-№ 1-2(15).-С.52 -56.
Прокудін Г.С., Ящук О.В. Оптимізація перевезень на транспортної мережі з обмеженнями на пропускні спроможності комунікацій // Науково-технічний збірник «Автомобільні дорогі і дорожнє будівництво», № 69. - К.: Вид-во НТУ, 2003. - С. 123-129.
Прокудін Г.С., Дзюба О.М. Використання методу транспортних потенціалів при плануванні перевезень за критерієм часу // Безпека дорожнього руху України, № 3(18). - К.: ТОВ «Журнал «Радуга». - 2004. - С. 57-64.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).