Метод ідентифікації бортових систем авіоніки в задачах сертифікації на ранній стадії проектування
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.11477Анотація
В статті розглянуто найбільш практичний метод ідентифікації - метод найменших квадратів, як спосіб ідентифікації моделі системи на ранній стадії проектування. Запропоновано модифікацію методу за допомогою вагових коефіцієнтів. Розглянуто методологічні аспекти функціонування моделюючого комплексу в рамках концепції «Сертифікація бортових систем авіоніки на землі». Наведена структурна схема комплексу та алгоритм його роботиПосилання
Идентификация систем управления авиационных газотурбинных двигателей./ Под ред. В.Т. Дедеша. - М.: Машиностроение, 1984. - 200 с.
Гроп Д. Методы идентификации систем. - М.: Мир, 1979. - 302 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).