Методика розробки адаптивних електронних навчальних курсів

Автор(и)

  • Є. Б. Артамонов Національний авіаційний університет
  • І.-Ф. Ф. Кашкевич Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.10355

Ключові слова:

адаптивні навчальні матеріали, електронні навчальні курси, навчальний процес, тестові завдання

Анотація

Одним із завдань інформатизації вищої школи є підвищення якості підготовки фахівців за рахунок впровадження інформаційно-освітнього середовища з можливістю віддаленого доступудо матеріалів. Але при віддаленій роботі з навчальними ресурсами ускладнюється налагодження зв’язку викладач-студент і унеможливлює гнучку адаптацію курсу під вимоги користувача. В статті розглядається методика розробки адаптивних електронних навчальних курсів через аналіз вимог користувачів та їх базовий рівень знань

Біографія автора

Є. Б. Артамонов, Національний авіаційний університет

к.т.н.

Посилання

Artamonov E.B. Concept of creating a software environment for automated text manipulation. // Artamonov E.B., Zholdakov O.O. – Scientific journal “Proceedings of the National Aviation University”. – K.: NAU. – 2010. – Вип. 3 (44). – P. 111-115.

Карпова Т. Базы данных: модели, разработка, реализация / Карпова Т. – СПб.: Питер, 2002. – 304 с.

Представление и использование знаний / Под ред. Х. Уэно – М. Исидзука. – Москва: Мир, 1989. – 220 с.

Артамонов Є.Б. Вирішення проблеми використання якісної класифікації параметрів в інтелектуальних системах. / Артамонов Є.Б., Масловський Б.Г. // Електроніка і зв’язок: наук.-техн. збірник, тематичний випуск “Проблеми електроніки”, 2007 – Ч.3. – С. 77-79.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті