Conceptual approach and principles of computer systems’ design for educational purposes
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.4.8065Keywords:
комп’ютерні системи, предметно-орієнтований підхід, інтегроване програмне середовище, засоби навчанняAbstract
A subject-oriented approach to building of computer systems for educational purposes that support the practical work of the users is proposed. The general concepts and principles of this approach can be used in the design of a large variety of computer systems for educational purposes for secondary and high school
References
Круглик В.С. Система дистанцийного навчання “Web-Almir”: Концепція та реалізація / В.С. Круглик // Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб.наук.праць / Редкол. – К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова. – №3(10) – 2005. – С.119–127.
Львов М.С. Методы проектирования систем компьютерной поддержки математического образования. / М.С. Львов, А.В. Спиваковский // Материалы международной конференции по математическому моделированию [“Математические модели и современные информационные технологии”], Херсон 3-6 сент. 1998. – С. 101–110.
Співаковський О.В. Технології розробки програмних засобів, які підтримують компонентно-орієнтований підхід / О.В. Співаковський, В.С. Круглик // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наукових праць / Редкол. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова. – №2(9). – 2005. – 316 с. (С. 31–42).
Сінько Ю.І. Інтегроване програмне середовище системи навчання математичної логіки «МатЛог» [Електронний ресурс] / Ю.І. Сінько // Інформаційні технології і засоби навчання. – Жовтень 2007. – №3. – Режим доступа до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/e-Journals/ITZN/em3/emg.html.
Сінько Ю.І. Інтегроване програмне середовище підтримки дистанційного навчання «МатЛог»: концепція, архітектура та реалізація [Електронний ресурс] / Ю.І. Сінько // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – №1(9). – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/ ITZN/em9/emg.html.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).