Priority management in IT service for airline employees
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.78.18969Keywords:
airline, Helpdesk, IT service request, service catalog, priority, set, relationAbstract
The purpose of the processing is the automatic prioritization of IT service requests for employees of airline`s departments. The object types affecting request priorities identified. The simple function for calculating the priorities of requests based on the analysis of such components as the user's department, position, the location of the problem, the service that must be restored, the work that will solve the problem and the plan for performing this work proposed to use. The result is obtained by successive transformation of relations of sets departments, positions, locations, services, works and their execution plans.
References
Сураєв В. Ф., Мазур В. І., Фоміна Н. Б. Організація потоків даних в системі формування завдань на технічне обслуговування літаків. Комп’ютерні системи та мережні технології (CSNT-2024) : тези доп. ХV міжнар. наук.-прак. конф., Київ, Україна, 25–26 квітня 2024 / НАУ. Київ, 2024. С. 158–159.
Suraiev V., Mazur V., Ivankevsch O. Effective approach to minimization of the cost of airline’s intersystem interfaces creation. The Ninth World Congress "AVIATION IN THE XXI-st CENTURY" : proceedings, Kyiv, Ukraine, 22–24 September 2020 / NAU. Kyiv, 2020. С. 158–159.
Сураєв В. Ф., Мазур В. І. Оптимізація сукупної вартості міжсистемних інтерфейсів. Проблеми інформатизації та управління. 2019. Вип. 1(61). С. 7–10.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).