Support regularity and flight safety of temporaty disadility of individual components aircraft
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.12777Abstract
A method is considered that allows flying for a limited period of time in the presence of one or morefaults, while maintaining a sufficient level of reliability, which reduces the number of delays andcancellations of flights, and also provides more efficient planning of maintenance operations than waspossible without using this methodReferences
Введение в МMEL и МЕL. – Эрбас, 2006.
Приложение 6 к Конвенции «Эксплуатация ВС». – Ч. 1. – Монреаль: ИКАО, 2000.
Чинючин Ю.М. Формирование Минимальных перечней оборудования воздушных судов, обеспечивающего регулярные и бесопасные полеты // Научный Вестник МГТУ ГА. – 2014, № 205 – С. 10-15.
Downloads
Published
2017-05-12
Issue
Section
Статті
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).