Організаційно-правове забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами

Автор(и)

  • Вікторія Олександрівна Шведун Національний університет цивільного захисту України

DOI:

https://doi.org/10.18372/2225-5036.21.8736

Ключові слова:

організаційно-правове забезпечення, державне регулювання, інформаційна безпека реклами, органи державної влади, споживачі, конкуренти, нормативно-правові акти, принципи реклами

Анотація

В статті проведено аналіз організаційно-правового забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами. Визначено органи державної влади, які здійснюють регулювання інформаційної безпеки реклами, що уможливило виявлення низки недоліків в їх сучасній системі. Досліджено сутність державного нормативно-правового регулювання інформаційної безпеки реклами, що надало можливість виділити ключові напрямки орієнтації вітчизняного законодавства стосовно неможливості завдання моральної шкоди споживачам та введення їх в оману, а також стосовно захисту авторських і суміжних прав конкурентів. Охарактеризовано ключові принципи організаційно-правового забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами, які можуть слугувати підґрунтям для подальшого вдосконалення державного регулювання рекламної діяльності. В цілому, проведене дослідження є підґрунтям для побудови комплексного механізму державного регулювання інформаційної безпеки реклами, що дозволить знизити ризики завдання виробниками та розповсюджувачами реклами фізичної, моральної та матеріальної шкоди споживачам і конкурентам.

Біографія автора

Вікторія Олександрівна Шведун, Національний університет цивільного захисту України

Рік та місце народження: 1980 рік, м. Харків, Україна.

Освіта: Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури, 2002 рік.

Посада: старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії з управління у сфері цивільного захисту Науково-дослідного центру з 2014 року.

Наукові інтереси: Механізми державного управління рекламною діяльністю.

Публікації: Понад 70 публікацій, серед яких наукові статті у фахових виданнях, тези доповідей на міжнародних та всеукраїнських конференціях та симпозіумах, монографії, навчально-методичні праці.

Посилання

Закон України «Про захист економічної конкуренції» № 2210-ІІІ від 11.01.2001 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/ laws/show/2210-14/page2.

Закон України «Про рекламу» № 271/96-ВР від 03.07.96 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/Z960270.html.

Крапивенский А.С. Информационная безопасность рекламной коммуникации:региональный аспект / А.С. Крапивенский [Електроный ресурс]. – Режим доступа: http://shabunin.info/members/2010/KrapivenskyA.S..pdf/445/284.

Международный кодекс рекламной практики № 988_010 от 02.12.1986 [Електроный ресурс]. – Режим доступа: http://zakon4.rada.gov.ua/ laws/show/988_010.

Рюмшина Л.И. Манипулятивные приемы в рекламе / Л.И. Рюмшина. — М. : Март, 2004. – 240 с.

Ученова В.В. История рекламы / В.В. Ученова, Н.В. Старых. – СПб. : Питер, 2002. – 304 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-14

Номер

Розділ

Організаційно-правові питання безпеки інформації