Особливості реалізації концепції соціального маркетингу транснаціональними корпораціями

Автор(и)

  • Анна Ярославівна Головко Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Ключові слова:

соціальний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, соціальна звітність

Анотація

У статті узагальнено та проаналізовано практику реалізації концепції соціального маркетингу в країнах Європи та США на прикладі провідних мультинаціональних компаній. Розкрито роль соціальних звітів як інноваційного інструменту соціального маркетингу та необхідність формування вітчизняного підходу до реалізації концепції соціальної відповідальності загалом – та соціального маркетингу зокрема

Біографія автора

Анна Ярославівна Головко, Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Інституту міжнародних відносин; аспірант кафедри міжнародного бізнесу

Посилання

Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии. М., 2001. – с. 272.

Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства/ Пер. з англ. С. Яринич. – К.: Стандарт, 2005. – с. 302.

Офіційний сайт компанії Adidas // http://www.adidas.com/

Офіційний сайт компанії Carrefour // http://www.carrefour.com/

Офіційний сайт компанії Nike // http://www.nike.com

Офіційний сайт компанії Procter & Gamble // http://www.pg.com.ua/

Офіційний сайт компанії Unilever // http://unilever.com

Офіційний сайт компанії Wal-Mart // http://corporate.walmart.com/

Carrefour 2011 Sustainability Report // http://www.carrefour.com/cdc/responsible-commerce/sustainability-report/

Cone C. Cause branding in the 21st centurу// www.psaresearch.com/causebranding.html

Freeman R. E. Strategic Management: A Stakeholder Approach. Boston, 1984.

Habisch, A., Jonker, J., Wegner, M., & Schmidpeter, R. Corporate Social Responsibility Across Europe. Berlin; New York: Springer, 2005.

Klein, N. (2000). No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies. Toronto: Vintage Canada.

Nike FY10-11 Corporate Responsibility Report // http://www.nikeresponsibility.com/

Procter & Gamble 13th Annual Sustainability Report // http://www.pg.com/en_US/sustainability/index.shtml

Sustainability Progress Report 2011 // http://www.adidas-group.com/en/sustainability/welcome.aspx

Tschopp, D. J. Corporate social responsibility: a comparison between the United States and the European Union. Corporate Social - Responsibility and Environmental Management , 12, 2005.

Unilever Sustainable Living Plan // http://unilever.com/sustainable-living/uslp/

Wal-Mart Sustainability Report // http://www.walmartstores.com/sites/responsibilityreport/2011/

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-15

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА