Особливості реалізації концепції соціального маркетингу транснаціональними корпораціями
Ключові слова:
соціальний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, соціальна звітністьАнотація
У статті узагальнено та проаналізовано практику реалізації концепції соціального маркетингу в країнах Європи та США на прикладі провідних мультинаціональних компаній. Розкрито роль соціальних звітів як інноваційного інструменту соціального маркетингу та необхідність формування вітчизняного підходу до реалізації концепції соціальної відповідальності загалом – та соціального маркетингу зокрема
Посилання
Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии. М., 2001. – с. 272.
Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства/ Пер. з англ. С. Яринич. – К.: Стандарт, 2005. – с. 302.
Офіційний сайт компанії Adidas // http://www.adidas.com/
Офіційний сайт компанії Carrefour // http://www.carrefour.com/
Офіційний сайт компанії Nike // http://www.nike.com
Офіційний сайт компанії Procter & Gamble // http://www.pg.com.ua/
Офіційний сайт компанії Unilever // http://unilever.com
Офіційний сайт компанії Wal-Mart // http://corporate.walmart.com/
Carrefour 2011 Sustainability Report // http://www.carrefour.com/cdc/responsible-commerce/sustainability-report/
Cone C. Cause branding in the 21st centurу// www.psaresearch.com/causebranding.html
Freeman R. E. Strategic Management: A Stakeholder Approach. Boston, 1984.
Habisch, A., Jonker, J., Wegner, M., & Schmidpeter, R. Corporate Social Responsibility Across Europe. Berlin; New York: Springer, 2005.
Klein, N. (2000). No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies. Toronto: Vintage Canada.
Nike FY10-11 Corporate Responsibility Report // http://www.nikeresponsibility.com/
Procter & Gamble 13th Annual Sustainability Report // http://www.pg.com/en_US/sustainability/index.shtml
Sustainability Progress Report 2011 // http://www.adidas-group.com/en/sustainability/welcome.aspx
Tschopp, D. J. Corporate social responsibility: a comparison between the United States and the European Union. Corporate Social - Responsibility and Environmental Management , 12, 2005.
Unilever Sustainable Living Plan // http://unilever.com/sustainable-living/uslp/
Wal-Mart Sustainability Report // http://www.walmartstores.com/sites/responsibilityreport/2011/