ЗНАЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРИВАБЛИВОГО ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИРОДНОЇ ТА ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
Ключові слова:
імідж регіону, територіальний маркетинг, культурна спадщина, туризм.Анотація
У статті розглядаються один із стратегічних напрямів маркетингу територій – формуванню регіонального іміджу, здатного відігравати особливу роль у збереженні природної та культурно-історичної спадщини України.Посилання
Браймер Р.А. Основы управления в индустрии гостеприимства США (перевод с англ.) / Р.А. Браймер. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 462 с.
Горбик В.О. Денисенко В.Г. Проблеми дослідження і збереження пам’яток історії та культури і Україні // Укр. істор. журнал. – 2003. – №3. – С. 143-151.
Де Шарден П.Т. Феномен человека / П.Т. де Шарден –М., 1987. – 370 с.
Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування діяльності туристичного підприємства: Навч. посіб. / М.П. Мальська, О.Ю. Бордун – К.: Знання, 2005 – 241 с.
Пахля А. Високоприбуткова туристична індустрія – нічого неможливого нема // Турбізнес tourbusiness com ua. – 2007. – №5. – С.4 – 9.
Разработка стратегии развития туристсько-рекреацыйного комплексу АР Крим // Новости турбизнеса. – 2010. – №9. – С. 21.
Рутинський М.Й. Замковий туризм в Україні. Географія пам’яток фортифікаційного зодчества та перспективи їх туристичного відродження: Навчальний посібник / М.Й Рутинський – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 432 с.
Число туристов снизилось до показателей 2006 года // Новости турбизнеса. – 2010. – №9. – С. 31.