ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19318Ключові слова:
інноваційні підходи, дослідницька діяльність здобувачів освіти, проєктні технології, проблемне навчання, дослідницька компетентність, критичне мислення, інтерактивні методиАнотація
У статті розкрито інноваційні підходи до організації дослідницької діяльності здобувачів освіти, що сприяють розвитку їхніх науково-дослідницьких навичок та творчого мислення. Проаналізовано ефективні методи і технології, які стимулюють активну участь здобувачів освіти у наукових дослідженнях, зокрема використання проєктних технологій, проблемного навчання та інтерактивних методів. Особлива увага приділяється проєктному навчанню, як інноваційному підходу до організації дослідницької діяльності у студентів.